Tisdag - Onsdag

Blev ganska så mycket att göra efter lunch.
De flesta som ringde pratade dessutom engelska, så det blev en hel del övande.

Vissa saker är inte lätta, vad heter till exempel "tjänsteresa" på engelska, stod inte i ordboken :S
Jag översatte det till "is travellign for the work" :P
Tror budskapet gick fram i alla fall.

När jag kom hem var maten lagom klar så jag åt och packade matlådan innan jag cyklade iväg till hästen.
Hon blev ordentligt borstad eftersom det började åska och jag inte kände för att få en blixt i huvudet ;)
 Blev en skogsrunda, hoppade diken =D
Gick kanonbra, blev inte blöta heller, ösregnet började inte förrän vi kommit in i stallet.

Såg slutet på Den galopperande detektiven innan jag duschade.

Din dryga jävel ;D



Upp som en sol imorse, eller kanske inte, fast så farligt var det inte.
Har kikat runt lite på Internet, lugnt nu på morronen.

Ska ringa och väcka sötisen, kanske ska göra det riktigt tidigt bara för att jävlas ...hmmm..
Nä, jag är faktiskt snäll...så jag väntar ett tag.....

Tjingeling


Ett gulligt bidrag i
Tjuvlyssnat.se:s
raggningsreplikstävling:


?Ursäkta, jag har tappat bort min teddybjörn, får jag krama dig istället??  <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback