Skvallerhörna

Har kommit på att jag har ett riktigt trevligt jobb egentligen.
Sitter här med Gunilla och pratar om typ allt möjligt,
trots att hon är "tant" är hon bra mycket trevligare att prata med än vissa folk i min egen ålder.

Lite kul också,
jättemånga som stannar till här och skvallrar lite när de går förbi,
värsta syjuntan, hihi.

Och idag blev Gunilla bjuden på likör, körsbär tror jag,
för att hon är nybliven mormor =)
 Får man ens dricka sprit på jobbet :S 
Är inte det olagligt:O
Var ju i och för sig bara en liten shot, men ändå :/  
Själva principen liksom.....

Fast även om det är helt ok här,
så börjar lag längta till min dejt med luftmadrassen.
Får se om det blir någon idag,
beror på hur kallt det är när vi kommer fram......

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback