Shrek 2

Det var helt ok att jobba igår trots allt.
Hittade lite bloggar att läsa.

När jag kom hem var det jättevarmt så jag badade i poolen, jätteskönt!
Matdags sen, grillat =)
Gejje och Sven kom förbi, så det blev efterrättsfika.

Becka ringde och ville ha hjälp att tömköra.
Till en början gick det väl sådär, Prudy var jättespänd,
som om hon aldrig blivit tömkörd förut?! 
Och så försökte hon springa över mej några gånger :/ 
Fast på slutet var hon jätteduktig!!

Hemma kollade jag på Shrek 2.
Helt underbar film <3
Nu vill jag se 3:an!!!
Pratade i telefon sen och sov.





Väldigt segt att gå upp imorse, då var jag verkligendåligt humör!
Släpade mej iväg till jobbet i alla fall.

Har roat mej med att läsa bloggar, fika och blogga själv.
Snart så ska jag ringa och väcka sötis, saknar dej <3

Tjingeling

Jag bara HATAR när inläggen försvinner! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback