Natt med sötisen =D

Fick räkmacka när jag kom hem till sötisen, jättegod.
Skippade att kolla klart Harry Potter, var alldeles för trött.
Vi hade tydligen sett jättemycket av den, sov jag då:O



Klev upp vid kvart i 6 och åt frukost, mums =)
Åkte hem och hämtade matlådan innan jag fortsatte till jobbet.

Jättemycket att göra här verkligen, NOT!
Jag har svarat på 6 samtal och har jobbat i 2½ timme.
Detta innebär 1 samtal var 30:onde minut.....

Tur att jag har en trevlig bok,
 en massa bloggar och korsord att roa mej med =P
Slutar ju 16 idag också, skönt!

Ska med familjen till stugan i helgen,
åker väl direkt när jag och pappa kommer hem.
Vara där till på söndag någon gång, värsta semestern =)

Blir nog att jag träffar sötisen på söndagkväll eftersom jag "rymmer" hela helgen :P

Nu är det bara 40 minuter till lunch =)

Tjingeling

Hoppas jag bra mottagning...
annars kommer jag sakna dej JÄTTEMYCKET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback