Min drömdag skulle se ut så här:

Först och främst skulle jag sova lääänge med sötisen.
Sen skulle vi gå upp och äta jättegod frukost:



Efter det skulle jag ta en mysig skogstur med pållen
och det skulle inte göra det minsta om jag blev blöt och kall.
För när jag kom hem skulle jag ta en varm dusch
och sen gosa ner mig i soffan (med sötisen såklart)
och kolla film (utan att somna)........
MYSIGT!


Verkligheten är dock en annan:
jag sitter här i receptionen och har det inte det minsta mysigt =/
Fast jag slutar om ungefär 4 timmar så....
Tills dess har jag min nyinköpta choklad att trösta mej med =)

Marabou Mörkchoklad
Marabou Frukt & Mandel
















hmmm....man ska inte äta av sociala och känslomässiga skäl...

men om vi låtsas att choklad är jättebra kuckelimuckmedicin då? ;)

Tjingeling



Kommentarer
Postat av: amäända

din lilla buse, köpte du två stycken? ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback