Listberonde

JAG ÄR
Blyg: Bara med folk som jag inte riktigt känner
Smart: De gånger jag orkar tänka efter före är jag faktiskt inte helt dum i huvudet :P
Långsam: Föredrar att kalla det seg
Stressad: Ibland så
Tålmodig: Njae...Inte direkt, har väl blivit något bättre på sistone
Djup: Haha, inte alltför ofta bara
Öppen: Nästan för öppen, vill du höra min livshistoria? =P
Ärlig: För det mesta, men en modifikation av sanningen är inte en lögn ju!
Positiv: Jag har försökt allt vad jag kan att bli en pessimist, men det går bara inte...
Rolig: Jag tycker det;;D
Ansvarsfull: Jag är ju vuxen ju:O :P

JAG HAR
Svikit en kompis: Tyvärr, ja.
Förlorat en bästa vän: Nä, ingen bästa vän.
Sagt att jag älskar en kompis: Självklart!
Sovit med en killkompis: Kompis som kompis, klart jag har
Sovit med en tjejkompis: Kompis som kompis, klart jag har
Pussat en av samma kön: En?! *hångelparty* :P
Slagit en kompis: Det är också ett sätt att visa kärlek.
En kompis som vet allt: Inte allt allt, men mycket.
Berättat hemligheter: Det är väl klart, måste ju dela med sig av allt :P

JAG HAR
Blivit sårad: Men det är väl klart, dah.
Haft stadigt förhållande: Nej
Krossat någons hjärta: Jag tror det, förhoppningsvis är det helt igen...
Gett någon ditt hjärta: Ja!
Playat: Haha, jag vet inte vad jag ska kalla det annars :P
Sagt att jag älskar någon och menat det: JA
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej, usch, skulle känna mig jättehemsk om jag gjorde det!

FAVORIT
Låt just nu: Snarare ett helt album - James Blunt med Back to Bedlam
Pryl: Mp3
Film: Vet inte riktigt, finns så många bra filmer.
Bok: Ojoj, ingen aning
Lärare i skolan: Skolan är slut :P
Plats: Sängen^^

JAG HAR
Sytt: Nix
Opererat mig: Nix
Cyklat omkull: Senaste gången i 5:an, världens bula som syntes på skolfotot :/
Sjungit i duschen: Haha, gör jag jätteofta.
Hoppat bungyjump: Nej. Det är väl inget jag direkt längtar efter.
Fobi för något: Ingen jag kan komma på iaf....
Varit på begravning: Aldrig. 
Sagt att jag hatar någon: Mina bröder, men det räknas liksom inte.

LIVET
Svart eller vitt: Vitt
Rött eller blått: Mittemellan = Lila^^
Skriva eller tala: Både och
Vatten eller cola: Helst vatten
Nagelbitare: Ibland
Mobil eller mp3: Mp3
Snygg eller charmig: Charm
Lösgodis eller choklad: Choklad!!
Frukt eller grönsak: Frukt
Film eller serie: Film
Festa eller softa: Festa = kul, Softa = mysigt
Sommar eller vinter: Finns fördelar med båda
Fredag eller lördag: Lördag, jag menar "lördagsgodis"
Ljus eller lampa: Ljus är ju charmigt
Kärlek eller vänskap: Skulle inte klara mig utan något av det
Bio eller hemmakväll: Hemmakväll, mycket mysigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback