Jobbdag nummer 3

Var riktigt trevligt att jobba igår.
En hel del besök som kom och ganska många som ringde.
Sen så fick jag roa mej med att stoppa brev i kuvert, faktiskt helt ok.

Tog jättelång tid att komma hem, det var tydligen något väggrejs på motorvägen,
men det gjorde inte mej så mycket, jag sov mest.
Kom hem och duschade och käkade och glodde på tv.
Vid 11-tiden kom Kim och sov hos mej =D

Gick förvånande bra att kliva upp fast sötisen låg kvar i sängen.
Sov som en stock hela vägen till jobbet.
Här har det inte hänt så mycket, har tagit emot 15 samtal på 55 minuter....
Kanske dyker upp några kuvert idag med =P

Pusskram

Ibland undrar jag om inte jag är den mest patetiska person jag vet :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback