Idag har jag:

  • Gått upp
  •  Fixat mej
  • Åkt till jobbet
  • Ätit frukost
  • Läst alla Linda Skugges krönikor på Expressen.se
  • Svarat på 100  telefonsamtal (hittills)
  • Ätit lunch
  • Fikat 2 gånger
  • Omdesignat min blogg
  • Ringt Kim

Å sen har vissa mage att påstå att jag inte gör något alls på dagarna ;P Gör jag ju! ;)

Hemfärden idag kan bli något av det mest spännande jag har gjort på länge.
Först ska jag gå ner till Kista centrum, sen ta bussen till Barkarby, därefter pendeltåg till Bålsta och sen buss till Enköping.
Så om ni hittar en vilsen stackare i Barkarbytrakten är det bara jag, tihi =)

Var ute och red igår kväll (nähä?) och det var jätteskojsigt.
Hittade både diken och nedfallna träd at skutta över, jippie! =D
Sen råkade jag rida in i ett träd med knät, vilket var mindre skojsigt =(
 
På kvällen blev jag bjuden på blåbärsglass av Jakob och sockerkaka med blåbär i av Andy , gott!! =)

Puss&Kram

Nu ska jag äta banan ......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback