I want to marry my stalker?

Jag vet inte om det beror på att jag har så lite att göra på jobbet eller på att jag är så oerhört lättroad, men jag har i alla fall börjat läsa Alex Schulmans blogg.

Intressant egentligen att jag sitter och lusläser hans blogg, jag menar vad har han gjort som är så speciellt :S
Fast, som sagt ganska underhållande är det. Om inte inläggen så i alla fall kommentarerna.

När sen den här bloggen dök upp kändes dagarna plötsligt väldigt innehållsrika, haha. 
Inläggen är helt sjuka, undrar ju vilken människa som skriver dem alltså :O
Att sen läsa kommentarerna är helt underbart ;P

Och idag när jag hittade den här bloggen ....
började jag undra hur många det är som har ett lika slappt jobb som jag ;)

Kanske ska jag också börja "stalka" någon.........passa er, hihi =)

Fast först lunch!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback