Helgen

Överlevde hela fredagen, Jippie =)
Sov som en stock i bilen och var rätt seg när jag kom hem.
Efter lite telefonprat och en dusch var jag redo att bege mig till Matilda för en trevlig middag.
Mysigt värre att träffa alla tjejorna =D Vi var riktigt vuxna också, haha.
Vid 12 var det dags att åka hem. Hittade Kim på stan så det vart att jag pratade lite med honom och kikade in i Anders och Nennes lägenhet innan jag åkte hem.



Lördag var det upp tidigt och jobba som gällde.
Packade godis hela dagen, men fick inte städa några kartonger =( 
Fick däremot ett par arbetsskor, jättesnyggga ;)
Åkte hem och sov tills jag blev väckt av Amanda vid 5.
Fikade lite och läste bok tills Kim ringde.
Blev bjuden på middag så efter att ha fixat mej, matat hästen och tankat åkte jag dit.
Var där ett tag innan vi åkte in till Hamnfestivalen, svängde förbi Anders och Nenne på vägen.
I hamnen var det ganska så dött, så det blev Joar ist.
Pinsamt nog var det jag som vart fullast :$ men någon ska ju bli det också ;P
Somnade på bussen båda två, så vi fick traska från Salnecke, alltid skönt med en promenad....



Vaknade vid 10 någon gång när Kim skulle upp och jobba men jag hade ingen större lust att lämna den mjuka och sköna sängen så jag klev inte upp förns vid 1.Åt lite frukost och var social med Kims familj ett tag.
Kom hem vid 2 och läste lite. Efter maten var jag iväg till stallet.
Prudy ville vara social, så först hälsade vi på mormor och morfar och sen fick Jakob rida.
Det gick alldeles utmärkt. Red tillbaks till stallet och hoppade ett träd på vägen.
Väl hemma åt jag köttsoppa som Jakob lagat, faktiskt god.
Läste lite bok och duschade innan jag gick och lade mig.



Försov mig imorse, men jag hann som tur var..
Nu är det bara 7 timmar kvar tills jag slutar, wohow :P


Pusskram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback