Fruntimmersveckan dag 1

Det tog ganska så lång tid att åka hem igår.
Bilen var nämligen på väg att börja koka,
så först var vi tvungna att stanna på en poliskontrollplats
och sen på Skolstamacken för att fylla på vatten i kylaren.
Sen gick det bra att åka hem,
skönt att det inte var något värre,
hade inte direkt orkat gå hem :/

Åt mat och sen var jag teknisk support,
lärde mamma och mina bröder hur man lägger in en cdbok på Mp3n.
Tog brorsorna med mej till stallet och matade den köttätande besten, haha :P
Hon var lite orolig för att det blåste så mycket men hon åt i alla fall inte upp någon av oss ;)
När jag cyklade hem var det tur att jag hade sällskap,
fastnade med byxsnöret i cykelkedjan och var tvungen att be bröderna om hjälp för att komma loss ^^

Började kolla på en film sen,
den var ganska så konstig.
Typ samma folk som gjort Monthy Python-filmerna,
så det säger ju någonting om humorn :P
Det var ingen större uppoffring att slita sig för att prata i telefon med sötisen, 
mycket bättre sysselsättning <3



Deprimerande väder ute idag,
fast det spelar ju ingen roll,
jobbar ju ändå :/
Har läst lite nyheter och bloggar,
börjat på ett korsord och tagit en fika.

Ska väl ringa sötisen om en stund tänkte jag........

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback