friday =)

När jag kom igår (hem ljuva hem) tog jag in tvätten, vuxenpoäng till mig där!! *stolt* Gejje kom förbi så jag följde med henne ner till mormor och morfar och var där och pratade lite. Åt ugnspannkaka till middag, det var riktigt gott trots att jag inte brukar gilla det, men jag var hungrig så....

Cyklade till pållen och hon var faktiskt glad att se mig! *glad* Vi snubblade runt i skogen och hoppade några diken. Hade jättemysigt och hon var snäll och glad, hade inte orkat bråka med henne så det var tur. Kom hem och fixade matlåda, plockade ur diskmaskinen och plockade i disk. Ännu fler vuxenpoäng!! *jättestolt* Efter en dusch och lite sockerkaka sov jag tills sötisen ringde.



Gick upp vid halv 6-tiden och åt fil. Hann i tid till bussen och träffade Emma idag med. Pendeln var sen idag, kom in runt 06.43 och ska avgå 06.41 :/ Missade bussen jag brukar ta från Jakobsberg, men det gjorde inte så mycket, kom bara en kvart senare och så fick jag sällskap med Matilda.

Idag har det varit helt ok att jobba. Har läst tidningar och bloggar, löst korsord, lyssnat på musik, snackat skit med Matilda och svarat på ett par tre telefonsamtal. Slutar om 1 timme och 45 minuter men det känns lungt, det är ju fredag idag, då har jag ingen torsdagsångest som igår :P

När jag kommer hem ska jag först umgås med pållen ett tag. Sen ska jag åka hem till Marias pappa och träffa flickorna. En varning utfärdas dock, jag kommer troligen bli full, hehe. Ska dela en flaska champagne med Maria och har två 4.5 or ....Beware XD

Tjingeling

Rihanna - "Umbrella"

When the sun shines
We?ll shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be your friend
Took an oath
I'mma stick it out 'till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we still have each other
You can stand under my Umbrella
You can stand under my Umbrella
(Ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh)
Under my umbrella
(ella ella eh eh eh eh eh eh)


 

Lite uttjatad kanske, men jag gillar den och det regnade förut idag ;)


Jag HATAR Explorer!! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback