En helt vanlig eftermiddag/kväll/morgon

Överlevde de sista timmarna också, uppenbarligen :P
Framåt fyra började dock sömnbristen kännas av, så jag var ganska grinig när jag kom hem.
Var in till bibblan och provianterade böcker vilket gjorde mig något gladare.

Efter att ha ätit och fixat iordning lite åkte jag iväg till stallet.
Prudy var inte riktigt lika lerig som i helgen, men lerig var hon!
Tog en ganska lång runda med klättring och sen hamnade vi i skogen där vi hittade diken att hoppa över =)
 Hon var inte alltför galen trots att hon fått ganska många vilodagar i rad.
Pysslade om henne ett tag innan jag kom hem någon gång vid halv 12.
 Åt lite nattmacka och fixade lite innan jag pratade i telefon med sötisen. 



Ganska så segt att gå upp, men det gick till slut iaf ;P
Har inte gjort så mycket vettigt än, svarat på 13 samtal och läst lite nyheter bara.
Sen har jag druckit te, en jättegod smak: apple, cinnamon & raisin. Den rekommenderas verkligen!!
Tror att jag håller på att bli teberonde istället för kaffeberoende som alla andra, är redan uppe i 3 koppar per dag:P
Nä, nu ska jag stoppa in lite papper i kuvert och sen ringa sötisen =)

Tjingeling

Simple Plan - "Happy Together"     LYSSNA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback