Booooooring

Blev inte så jättemycket läst igår, var ju en massa jävlar som ringde och störde.

Pratade med min bror på hemvägen, de var på Kolmården, usch vad orättvist!
Pappa hade tydligen sprungit iväg med bilnycklarna....... som vanligt.......
Som Jakob sa "Jag förstår inte varför han som alltid försvinner ska ha bilnycklarna"

När jag väl kom fram till Enköping var jag och Maria på COOP och handlade.
Det var ett äventyr.... som alltid när vi umgås ;P
Snyltade lite på hennes extremt äckliga grilltallrik innan jag åkte hem och fixade matlådan.
Svängde förbi pållen och matade henne på vägen hem till sötisen.

Han var fullt upptagen med en krocketmatch när jag kom.
Den urartade dock väldigt fort, kan ha något att göra med reglerna :P
Satt på altanen sen, mysigt.



Klev upp vid kvart i 6 och åt frukost.
Var extremt segt att jobba. När sen Bubbles (det spelet är inge roligt längre, jag tror till och med att jag hatar det!)började gå dåligt ville jag bara tjuta, fast det uppskattas nog inte när jag är på jobbet.

Blev lite smått irriterad sen, visst det spelar egentligen ingen som helst roll. Det är mer attityden jag stör mig på. Men jag ska varken vara en omogen snorunge eller en tjurig gnällkärring, så jag orkar inte bry mej.

Tjingeling

Coldplay....inte "tycka-synd-om-mej-själv-musik" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback