Bara för att jag inte har något bättre för mej ;P

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att Kim kom hem och sov hos mej ;)
Vad gjorde du klockan 8 imorse:
Satte på telefonväxeln
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Bloggade :S :O
Det sista du sa högt:
"ett ögonblick"
Vad har du druckit idag?
apelsinjuice, vatten och cacao creme
Vad var det senaste du åt?
Pågens kanelgiffel
Vad var det senaste du köpte?
Hästmat
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit
Vad är det för väder hos dig nu?
Sol med lite blåst
Godaste glassmaken?
Gammaldags vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Kanske ;)
Sover du tungt?
Ibland
Drömmer du mardrömmar?
Det händer
Trivs du med ditt jobb?
Njae, ska nog inte satsa på att bli varken recptionist eller lagerarbetare i framtiden, men det duger :/
Favoritklädsel?
Mjukiskläder
Favori låt just nu?
Beautiful lie - 30 Seconds to Mars
Vad ser du om du tittar till höger?
En foajé
Vad gör dig glad just nu?
Det är snart helg...
Vad ska du göra härnäst?
Fortsätta vänta på att det ska ringa, daah ;P
Höger eller vänsterhänt?
Höger, jag suger på att använda vänsterhanden
Humör just nu?
Har väl varit gladare, men det funkar
Favoritgodis?
Choklad =D
Kläder just nu?
Lila tröja, vit kofta, jeans, lila ballerinaskor
Sommarplaner?
Gotland, Turkiet!!
Hur många kuddar sover du med?
Sex
Spelar du något instrument?
Flöjt
Morgon eller nattmänniska?
NATT
Vad är viktigst för dig?
Att min familj och mina vänner mår bra
Är du kittlig?
På vissa ställen, ibland
Snarkar du?
Det händer
Stjärntecken?
Tvilling
Äckligaste insekten?
Jag HATAR kryp ;P
Stökigt eller välstädat?
Jag är ganska bra på att städa, men oftast blir det stökigt direkt
Längtar du mest efter nu?
Ligga i solen och bli brun ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback