Bank utan kontanter :O

Har precis kommit tillbaks efter en promenad ner till Kista Galleria.

Tanken var att jag skulle sätta in pengar på Marias konto,
så hon skulle kunna betala Gotlandsfärjan,
men så blev det inte......

Banken hanterade nämligen inte kontanter:O
Jag trodde att det var det banker gjorde?
Aja, får lösa det på något annat sätt.,
vet ju faktiskt var människan bor ;)
Hade ju ändå tänkt ta en promenad och ta ut pengar till min mor
så jag gick ju som tur var inte i onödan:P


Nu är det ungefär 2 timmar kvar tills jag slutar, längtar!
Då ska jag åka hem, äta, mata hästen och sen åka till sötisen.
Har inte träffat honom sen söndag morgon så det är verkligen på tiden!!

Andy Pandy hade visst hittat en födelsedagspresent till pappa,
som jag fick vara med och dela.
Trevligt sätt att köpa present på,
någon annan letar upp presenten,
 och ringer till ens jobb och frågar om den är bra :P

Nu ska jag läsa bok =)

Tjingeling


Michael Bublé - "Call Me Irresponsibel"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback