Äntligen!

Har äntligen lyckats se klart på Harry Potter and the Order of the Phoenix.

Den var bra, men hade gärna fått vara längre .
(iofs skulle det ha tagit ännu längre tid att kolla klart då, menmen :P)
Kände ju igen saker från boken,
men det var ändå vissa saker som fattades.
Sen gick det lite fort ibland,
hann inte riktigt med att förstå vad som hände.



Blev bjuden på middag igår hos Sussie och Dicken, trevligt trevligt.
Maten var jättegod och det var roligt sällskap =)
Sötisen fixade matlåda åt mig också såjag ska nog inte behöva svälta ihjäl i första taget.
Blev lite orolig för det, familjen åker bort idag och kommer hem till helgen.

Blir till att sova helt själv inatt då =( 
om jag inte lyckas övertala sötisen att komma......:P

Nu ska jag ehm..."jobba"


Tjingeling

1 månad och 13 dagar =)

Kommentarer
Postat av: amäända

visst är jag snäll mot dig som bloggar lite? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback