Ännu en lista....

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Haha, har jag åkt till jobbet såhär :P
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
450 kronor, fast dem + 8 till ska jag ge till Maria
3. Vilket ord rimmar på "test"?
fest, häst, bäst, flest.....
4. Favoritplanet?
Har ju inte vart någon annanstans än på Jorden så...
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? 
Hemmet
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? 
Kan uinte påstå att det är en favorit, men måste ha den jag har nu, annars får jag panik och tror att jag inte ska höra ifall det ringer :P
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
Lila t-shirt med rosa rosor på
8. Sätter du etiketter på dig själv?
Etiketter som post-it lappar? Nä
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Reebok today
10. Ett ljust eller mörkt rum?
Hmm, mörklila väggar men kritvita garderober
11. Vad gjorde du vid midnatt?
Kollade Harry Potter?
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? 
Hur går de för dej puss
13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Inte i Enköping iaf!!XD
14. Vilket uttryck använder du mest?
Idiot! (Är det ett uttryck?)
15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? 
Prudy
16. Vilken pälsbeklädd sak rörde du senast?
Sak?! Det var iaf pållen
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Räknas te så är det en
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
0
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Tror faktiskt jag måste säga 19, de 2 månaderna (exakt idag) jag har varit det har varit riktigt trevliga
20. Din värsta fiende? 
Vad jag vet har jag ingen....
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Sitter på jobbet, så den är helt mörkblå. Hemma är det Jack Sparrow som gäller.
22. Vad var det senaste du sa till någon?
Tack hej, till den som sist ringde :/
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Kunna flyga, fatta coolt!
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu? 
mmmm <3
25. Senaste låten du lyssnade på?
Rihanna med Umbrella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback