4 Juli

Dök aldrig upp några kuvert =(
men jag lyckades underhålla mej ändå,
vilket kanske syns på bloggen, hihi :P

Kom också in på
Bikten, en blogg där man bekänner alla möjliga konstiga saker.
Till en början var jag mest road och fascinerad,
men sedan blev jag mest deprimerad och undrade vad det finns för hemska och olyckliga människor :S :/

När jag kom hem hoppade jag studsmatta och åt middag.
Var iväg till pållen och red en mysig skogstur =)
Pratade i telefon och läste bok alldeles för länge efter det....=/
fast det var det värt =D



Trött imorse när jag vaknade.
Och så regnade det också =(
 inte för att det spelar mej någon roll som ska vara inne hela dagen,
men det är i alla fall deprimerande när det regnar ju.

Har hittills tagit emot 28 samtal på knappt 2 timmar, inte mycket alls.
Blir ju i alla fall välinformerad om vad som händer här i världen,
har ju hunnit läsa ganska många nättidningar nu på morgonen,
sen att jag bara läser de "roliga" nyheterna är ju en heeelt annan sak ;P

Nä, surfa runt lite till kanske......7 timmar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback