2007-07-10

Gårdagen var ganska så seg. Stoppade X antal papper i kuvert, men sen tog kuverten slut å då var d inge kul längre. Löste lite korsord å sen fick jag äntligen åka hem =)

Förberedde allt inför nästa jobbdag, yey vad kul, INTE. Efter att ha ätit tomatsoppa, jag gillar inte tomatsoppa, åkte jag och matade hästen. Fortsatte hem till sötisen, fast han hade inte hunnit hem när jag kom, så jag kollade på Sommartorpet med hans mamma så länge.

Till slut kom dom iaf med Sängen! :P Jag utsåg mej själv till arbetsledare och lade beslag på bruksanvisningen. Gick riktigt bra att sätta ihop den faktiskt. Stor som ett hus ungefär, men jätteskön att ligga i =) Blev att vi kollade på film sen, The Prestige, fast datan dog efter halva så då sov vi istället.

Klev upp vid femtiden och åkte hem, inte kul! Sov en halvtimme och sen var det dags att duscha. I bilen sov jag som en stock, fast jag fick typ nackspärr av det :/

På morronen ringde det typ inget alls, hann läsa alla nyheter i lugn och ro. Sen har jag stoppat lite fler papper i kuvert, löst lite korsord och läst bloggar. Fast nu på eftermiddagen har det ringt ganska många, så då var det riktigt roligt att jobba. Nu är det dött igen....

Ska fylla nåra fler kuvert å så, borde fördriva tiden ett litet tag iaf, d r ju bara 2½ timme kvar tills jag slutar.

Tjingeling



Så söt att jag vill äta upp dej kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback