Inte så aktiv bloggare längre....

Men d e lite svårt att hinna me alla gnger....har ju skolan, som jag faktiskt försöker göra ngt vettigt av..(får se hur d går) å sen e ju hästen inne i ngn dampperiod..hoppas d går över, hon e en smula jobbig....

i tisdags var jag duktig, simmade 60 längder..fast d kändes att jag var otränad!
Sen red jag långa rundan i full fart :P Käkade massa mat när jag kom hem, är i en ätarperiod, kan vara ngn reaktion på Nutrilett ?
Kikade på Simpsons, d e ju värsta sensmoralen i varje avsnitt, fett coolt :P

i onsdags gjorde jag äppeljuice med Matilda Boije, d va kul, kom oxå på att jag ska till Gotland under medeltidsveckan, Jippi!! Red, i snön, d va mysigt, fast jag slog huvet i Prudys hals när hon hoppade över en vattenpöl :/
Läste Isprinsessan när jag kom hem.

Idag hade vi svenska å jag lärde mig ett nytt retoriskt grepp, period, d e en mening som är konstfärdigt utformad och har klang och rytm..de ni ;) Sen diskuterade vi resultaten av äppeljuicen och massa annat kul. Käkade lite osmakande korvstroganoff och traskade till bussen.
När jag gick till stallet höll jag på att blåsa av vägen, härligt med storm ....tänkte rida dressyr först men d va tråkigt så jag red ut istället, fast d blev lite dressyr på slutet.
åkte hem och duschade och åt. sen har jag skrivit engelska..inte riktigt klar, men fingrarna e så kalla att ja inte kan skriva mer, å så e jag hungrig...

Min ansökan om att få göra lumpen blev beviljad....kallas till antagningsprövning under 2007....hjälp, jag tror jag ångrar mig :P


Har just insett att jag varit förkyld i 2 veckor :/


Pussar & Kramar / C



Kommentarer
Postat av: amäända

yey Cissi, vi var fan bäst på svenskan! (som vanligt iofs :P)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback