Helgen - olika stadier av fylla och bakfylla :P

Fredagen började med ett stopp i Hejaresmidesbacken, en långtradare och buss var väldigt mkt i vägen, men d löste sig till slut. Kom precis i tid till tjejidrotten, hade kickboxning.
D va jättekul!! Hade iofs jätteont efteråt å så, men d va d värt :)
Skrev på engelskan, hann inte klart ,som vanligt. Efter biologin blev ja övertalad att henka på till Se7en senare på kvällen, hur d nu gick till....Skrev på engelskan tills mamma kom. Sminkade mej, bytte kläder å käkade, sen var d hem till Maria som gällde. Där var hon, Matilda, Tesse, Frida och Patrik. Festade där ett tag innan vi tokkutade till bussen. D tog hundra år att åka buss, men till slut kom vi fram. Gick in på Se7en där Maria å jag ägde alla dansgolv totalt, fan va kul d va!!!!
Sen var d vissa problem me att hitta hem, men hem kom jag ju till slut^^
En sanning me modifikation e ingen lögn, d e en ..hmm...sanning me modifikation ;P

Såg halva Kalle & chokladfabriken å käkade lunch å en massa pepparkakor å nötter innan jag körde till stallet. Va rätt jobbigt å rida, tog d lugnt, fast å rida i barbacka i d tillståndet va nog inte speciellt smart. Kom hem å duschade å käkade, sen var det dags att fara till Amanda. Snöstormade, så d tog längre tid än vanligt. Där var även Tommy & Fredrik. Me d trevliga sällskapet fortsatte jag till Litslena Bygdegård. Där blev d mkt folk så småningom. Kul där, men inte lika bra musik som under gårdagkvällen.
Jaha, då har jag lyckats bryta mot alla mina regler, rätt skönt egentligen....bara å köra hårt^^
Slocknade direkt när jag kom hem, lite sömn å mkt alkohol = ingen bra kombination :P

Vaknade runt 11 imorse, käkade frukost å kikade på Gustav 2, åt lite godis oxå. Läste Engelskakapitlen å käkade lite lunch innan jag körde till stallet. Kul å rida i snön, å hästen orkade inte dampa lika mkt då :/
Kom hem å åt pizza, sen vart d ett låångt samtal me Maria som slutade me att vi ska till Se7en på freda igen, fast helnyktert i mitt fall, se om d blir lika kul då?
Ska försöka skriva klart engelskan nu å fixa lite mat till imorrn, Atkins börjar då och ja e redan fett anti, ska göra mitt bästa iaf.

Pussar & Kramar / C



Markus Fagervall - "Everything changes"


Even though that I just meet you,

And we've only said hello.
I can tell that you are special,
Don't ask me how I know.
It may sounds strange but,
To me it seems
You where always here
Living in my dreams

Ref
I can feel your love is in the air
Raise of sunshine everywhere.
Touching me forever and for always.
Angel eyes will look on me,
Telling me we were meant to be
Bringing back what I thought was gone,
Everything changes, from now on.

Do you believe in magic,
Do you believe?
Falling at first sight
Life comes crashing in
I begin to realize
There's nowhere
For me to run to now

Ref

I believe in tomorrow
Let it go of yesterday

Ref





Kommentarer
Postat av: amäända

bra att du är "fett"-anti iallafall :P haha, tänkt om du hade varit "kolhydrat"-anti :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback