Faktiskt riktigt glad

hade planerat allt så bra, men d blir ju aldrig som man tänkt sig.....d fanns en anledning å ja antar att d kommer fler gnger, tjänar inget till att hetsa, bara man vill så funkar allt, fast lite, nej för fan mkt! tråkigt va d :/


Sitter här å pluggar bilogi å tycker d e fett kul, wtf?!
Kan ju bero på den bra musiken som jag lyssnar på samtidigt iofs.

Skumt att ja e så glad nu, imorse var jag assur, d blev lite bättre när jag kom till skolan å så. Svenskan var ju helt ok, lektionen efter gjorde jag inte så mkt. Blev sur på mig sj, ja e så jävla klantig, hur fan hade jag tänkt åka buss utan både busskort och pengar. Som tur var fanns Michelle där som en räddande ängel.

Trots att Prudy var ngt av ett psykfall var d kul å rida. Snacka om race där ;) Åkte hem och fick värsta energirycket, bytte lakan och dammsög hela rummet. Käkade mat och sen har jag vart duktig å pluggat som sagt.

Tycker faktiskt inte dieten e speciellt jobbig, kan ju bero på vågens utslag :P men sa ju till mamma att vi ska börja äta normalt på lördag, vilket kanske e bäst, även om ja skulle "klara" 2 veckor känns d som ett fett tragiskt tillstånd, vill ha morötter!! Få se hur d blir imorrn, vill ju inte direkt käka lunch sj....

Plugga lite till ?

Pussar & Kramar / C

ja antar att d bästa e att bara se va som händer å inte filura så mkt.......
trots allt e d värsta som kan hända att allt går åt helvete :/

Kommentarer
Postat av: amäända

jag är nog värsta mesen som inte klarade några dagar ens.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback