Das weekend

Ja, nu har d varit ännu en helg.
En väldigt fullbokad, intressant och rolig helg skulle jag faktiskt vilja påstå :)

Fredagen började med klättring på tjejidrotten.
Trodde aldrig jag skulle komma uppför den där väggen, men det gjorde jag, två gånger!!
Riktigt stolt över mej själv, fick en väldans adrenalinkick av d oxå ;)

Sen var d lite skola å så. Gott att äta riktig mat. Var å simmade en sväng efter skolan så jag skulle slippa duscha när jag kom hem :P

Bytte om, sminkade mej och käkade bröd :D Sen åkte jag hem till Matilda å var med henne å Maria å Erik.
 Vi tog bussen till Se7en så småningom.
Där var d kul, trots x antal losers och jag vart förbannad för att jag trodde en massa, ibland blir jag så trött på mig själv...:/

U-sala by night.......:P

På lördagen var d en ridtur med pållen som gällde, hon va en smula bråkig och d va fett kallt, annars va d helt ok

Hem och duschade lite och sen va d tjejmiddag hos Amanda, verkligen på tiden ! Nä, jag skoja bara ;) Trevligt, trevligt å träffa flickorna, god mat va d oxå !

Men shit, ja e knasig......visste ni inte d redan?

Söndag hade jag stallet, var väl inte på världens bästa humör, förkyld bland annat.
Red en sväng. Vi gick omkull, Prudy snubblade i snön, men som tur var gick d bra.
Sen åkte jag hem och hälsade på mormor och morfar. Fick en semla, d va gott.
Sen var d bilogi som gällde, jobbigt. Hann även med att läsa engelskaboken, men sen va d sängen!!

Måndagar är alltid hemska, släpade mej upp.
Känns som alla lektioner idag har varit biologi.
Samhällen fick vi plugga biologi och engelskan gjorde jag d iaf. Bara fysiken som var fysik lixom :P
Sen hade jag spelning, gick bra.
Åkte hem och har väl i stort sett bara pluggat biologi hela kvällen, ok har väl ätit  lite oxå.

Hittade min Björn Rosenström skiva :D

Pussar & Kramar / C


Björn Rosenström - "Brunnsparken"

natten är ung tiden står still

när vi sakta vandrar genom stan
lilla lilla vän mitt hjärta bankar
lilla lilla vän var är dina tankar

stjärnorna i skyn lyser på oss två
i natt är de bara månen som ser på
lilla lilla vän din blick förför mig
lilla lilla vän din blick förgör mig

du och jag sitter ensamma i brunnsparken
du är blyg och förlägen
du och jag pillar lite på varandra i brunnsparken
jag tror det går vägen i kväll

du viskar tyst till mig att du vill följa med mig hem
ja kan inte säga nej till en sån som dig
lilla lilla vän som om jag tvekat
lilla lilla vän som om jag nekat

från en park som blivit tom
vid en vallgrav blank och tyst
går en flicka som just blivit kysst
lilla lilla vän och jag går bredvid
lilla lilla vän så stolt och lycklig för att få va med dig

du och jag vänder ryggarna mot brunnsparken
du är blyg och förlägen
du och jag har haft vår bästa kväll i brunnsparken
jag tror de går vägen

dina små händer kring mina axlar
kläder på mitt sovrums golv
månens ljus genom fönstret
och två siluetter som som dansar på väggarna
en natt av förväntan med underbara svar

jag kan stanna för alltid om du vill
och om du bara ber mig snällt
jag stannar gärna för alltid om jag får
och om du bara ber mig snällt
jag kan stanna för alltid om du vill
och om du bara ber mig snällt

jag stannar gärna för alltid om jag får
jag stannar gärna för alltid om jag får
jag kan stanna för alltid om jag får



d va ju ngn form av svar, så ja ger nog inte upp än...............................




Kommentarer
Postat av: amäända

du är för söt på alla sätt och vis ^^ ..och knasig ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback