Bergochdalbana

Imorse var d humöret rätt bra, ok jag svor åt väckarklockan men vafan :P Frukosten var sådär, två stekta ägg och tre skivor bacon. Sen var d färd till skolan, gick helt ok, trots halkan. Var till skolan en sväng å skulle skriva engelska, men d vart mest prat me Boije. Hade körkorlektion sen, d gick ganska bra, inte woho, men inte askasst heller. Sov igenom samhällen som var kvar och sen satt jag, Elin & Amanda å picknickade på torget. D va helt ok, lunchen blev god.
om man inte satsar kan man inte vinna.......

Skrev klart engelskan som skulle vart klar i fredas, sen blev d inte så mkt mer gjort. På fysiken var d asdrygt, d få hjärnceller jag hade kvar efter helgen var mkt mer intresserade av andra saker än ngn jävla rörerlsemängd. Käakde 100 gram Brieost innan spelningen, som förövrigt gick bra, lite cp i fingrarna bara :P
Pluggade som fan när jga kom hem, ibland e d bra å va arg :/
bästa present ja fått på länge :D

Stekte skinka till middag å lunch imorrn som jag åt me tomat å paprika medan jag såg Kalle & Choklad fabriken, elt underbar film, Johnny Depp e fantastisk, fast inte mest fantastisk....

Ja, sen har d inte blivit mkt mer gjort, ska försöka plugga lite, men ja känner mej lite ofokuserad ;)

Pussar & Kramar / C


Goldfinger - "Just like heaven"

Show me, show me, show me
How you do that trick
"The one that makes me scream," she said
"The one that makes me laugh," she said
And threw her arms around my neck
Show me how you do it
And I promise you, I promise that
I'll run away with you
I'll run away with you


Spinning on that dizzy edge
I kissed her face, I kissed her neck
And dreamed of all the different ways
I had to make her glow
"Why are you so far away," she said
"Why won't you ever know that I'm in love with you,
That I'm in love with you?"

You... soft and only
You... lost and lonely
You... strange as angels
Dancing in the deepest oceans
Twisting in the water, you're just like a dream
Just like a dream

Daylight whipped me into shape
I must have been asleep for days
And moving lips to breathe her name
I open up my eyes
I find myself alone, alone, alone
Above a raging sea
That stole the only girl I loved
And drowned her deep inside of me.

You... soft and only
You... lost and lonely
You... just like heaven



Tur att d finns moln häruppe, annars vet jag inte var jag skulle hamna........



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback