Ännu en tisdag....

Jag tror min katt har någonting emot mig, försökte köra in klon i ögat på mej imorse! Annars började dan rätt bra.

Skolan var väl rätt ok, diskuterade på samhällen. Massa teori på biologin, borde nog ha lyssnat bättre:/
Efter lunchen fixade jag å Amanda svenskan,  jag var lite tjurig ett tag, sorry. Ville bara hem......Fysiken var lite mindre tragisk än igår, blev inte riktigt lika gråtfärdig.

Fick ett kortvarigt pluggryck efter skolan, sen gick jag å simmade. Åkte till stallet och red. D va lite kallt, men d funkade ändå. Pratade lite skit me Nina, löste "problemet" med stallet i helgen å blev jättenöjda båda två, Dont you dare spoil this...

Körde hem, utan skylt, den hade visst "ramlat" av, hehe. Mamma had gjort jättegod fisksoppa till mej, mkt snällr. Fixade lunch till imorrn och har faktiskt skrivit typ en sida engelskasammanfattning. Sen har d inte blivit mkt mer, borde sova, men jag vill inte.......fast va ja vill spelar inte så stor roll just nu......


Pussar & Kramar / C


 

Goldfinger - "I Want"

Don't want to spend my time, wishing you were here

Don't want to spend my time alone

Don't want to waste my life, dwelling on the past

Don't want to lock myself at home


'Cause I want, I need, nothing less than you

I want nothing else at all


Don't want to make excuses

Explaining it away

Just want to spend my time with you


Don't want to walk on ice

Don't want to live on edge

'Cause on the edge

I'm looking down


I want more, I want more


Don't want to spend my time

Wishing you were here

Don't want to spend my time alone




Inte för att jag förstår hur, men nu e d så här, igen :/...fast ngn gång ska ju va den första....nu?



 







 

 


Kommentarer
Postat av: amäända

så farligt tjurig var du inte, bara lite :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback