2:a Januari

(grymt rolig överskrift eller hur ^o) men vafan ska jag skriva annars?)

Aja, efter maten igår kollade jag på Hey Baberibas årskrönika ( eller vad fan det nu heter) sen såg jag Starwars episode V, The empire strikes back. Den var väl ok, förutom den detaljen att jag redan innan har bestämt att jag inte gillar Starwars (anledning? skit i de du! ( ok, jag e väldigt fånig och tjurig just nu, inget att bry sig om men iaf) men de överträffade åtminstone förväntningarna )
Oroade mig oxå hela kvällen för att jag hade blindtarmsinflammation, fast sen kom jag på att det kostar pengar att ligga på sjukhus å så, då bestämde jag mig för att strunta i de, men mamma sa att de skulle betala om jag skulle behöva en operation, snällt av dem! Fast det e nog inte blindtarmen, tror det gör ondare...har iofs ingen aning men de visar sig väl....

Somnade och vaknade till James Blunt... Drömde en underbar dröm, tänker inte säga ngt om den, för då kommer de inte att slå in....

Efter frukosten åkte vi till V-ås. Jag körde, de gick bra, lite läskigt bara, har aldrig kört dit förut. Sen så blev jag påkörd bakifrån! Men det var INTE mitt fel, jag iakttog faktiskt väjningsplikt och den bakom trodde att jag skulle köra....pang sa det, fast bilen fick inga synliga skador, tur att man kör Volvo, å tur för han att det inte var stridsvagnen (740:n). Fast det blev ett fint avtryck av registreringsskylten i dammet bakpå bilen.

Åkte iaf till Hööks och shoppade lite. Det blev ett par
bakskydd (fast ljusblå) och 2 par skor till Prudy och ett par shortchaps till mig. Jag blev jättelycklig, har velat haft sådana i typ 4 år nu, men inte hittat likadana som jag hade förut. Ibland kan lycka vara lättköpt :/
Pappa nästan impulsköpte en soffa, ska tydligen hämta den i helgen eller nästa helg eller ngt.
Bytte digitalboxen och sen käkade vi på Pizza Hut, pizzan var god men väldigt kryddig.

Körde en konstig bakväg till stallet, men man kom fram då oxå. Prudy var pigg idag med, hon kommenterade inte sina nya skydd, men jag tror hon gillade dem. Träffade Nina oxå.
Käkade när jag kom hem och kollade på the inspector Lynley mysteries.

Pussar & Kramar / C


Roxette - One wish...

If you had one wish, what would it be
If you had one wish, would it be about me
Just one with, could it be about me

You might make it wish for money or peace
You'd make it wish for cosmic relieve
Shade by the trees, green summer leaves

Well I was thinking that
Hey hey hey hey
Maybe one day I wish of you and me
Yeah hey hey hey hey
Maybe one day I wish of you and me

Please don't tell me what I don't need to know
Please stop offer what I shouldn't know
I don't wanna know what doesn't show

If you had one wish, what would it be
If you had one wish, would it be about me
Just one with, could it be about me

'Cause I was thinking that
Hey hey hey hey
Maybe one day I wish of you and me
Yeah hey hey hey hey
Maybe one day I wish of you and me

 

Waited high and down below
Shine a light down here below

One wish...

Hey hey hey hey
Maybe one day I wish of you and me
Yeah hey hey hey hey
Maybe one day I wish of you and me

Yeah hey hey hey hey
Maybe one day I wish of you and me
Yeah hey hey hey hey
Maybe one day I wish of you and me



Jag vet vad jag vill men det känns som att stånga huvudet i en vägg......

Och den enda jag kan ta ut min ilska på är mig själv, vilket leder till att jag hatar mig själv mer än vanligt :/



 


Kommentarer
Postat av: amäända

arrrrgghhh! Sluta vara olycklig, då blir jag ännu olyckligare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback