1:a Januari

Det har blivit lite dåligt med bloggandet på sistone, ber om ursäkt för det.

Men det har ju varit jul. Vilket förövrigt var jättetrevligt, på riktigt alltså, kände hur mkt jag verkligen tycker om hela "tjocka släkten". Jag blev dessutom jättenöjd med mina julklappar, fick dels saker som saker jag hade önskat mig och dels saker som var jättefina ändå. Min faster är väldigt duktig på att hitta presenter faktiskt.

Men då mitt första nyårslöfte är att blogga aktivt är det väl bäst att göra det idag antar jag, eller vad säger Amanda :P Känner även att jag vill skriva om mitt bästa nyår hittills ( och försöka glömma den detaljen att nyår är fett överskattat )

Dagen började runt 7 eftersom jag skulle släppa ut hästarna. De var snälla och glada och mockningen var riktigt mysig. Red en sväng med Prudy som var pigg som bara den, hon hade iaf INTE ont av muggen längre, skönt det. Åkte hem och åt paj. Farmor, Lasse & Birgitta var hos oss. Hann även med att fika och spela spel innan de åkte runt 4,5. Då kom mormor & morfar och åt nyårsmiddag hos oss. Det var gott, men jag kunde inte äta så mkt eftersom jag mådde illa....kändes inte så bra inför kvällen...

Hade lite panik där ett tag, trodde jag skulle få fira nyår sj, för Michelle, Matilda & Alexandra dumpade mig. Som tur var fick jag vara hos den snälle pojken Eddie. Där var det en massa trevliga människor att umgås med! Vi traskade ner till torget och var framme lagom till tolvslaget. Raketerna lät en massa iaf.
Där var det mindre trevligt, bråk och jag var en j*vla bitch, måste verkligen bli snäll.

Inne på Joar var jag snällare. Träffade Victor, fast utan mössa, vilket kanske var tur...hehe. Dansade och köpte en drink som hette "improvisation". Den var jättegod och så fick man en självlysande grej i, bra att ha^^

Gjorde mitt bästa för att ta hand om behövande vänner, vilket bland annat innebar att leta efter Marias bricka sm hon hade i behån HELA (!) tiden...Grrrr. Fast å andra sidan drog vi ju runt på stan ett tag då å träffade några knasiga teknikare, det var kul.

Gick å la mig 5 och vaknade 1. Käkade frukost till 2 och sedan kollade jag på Da Vinci koden och åt lite marängsuisse. Spelade lite monpol vilket spårade ur. Sedan har jag inte hunnit med så mkt. Nu blir det broccoligratäng med potatis

Ses, Pussar & Kramar / C

Förutsätt att de är as och bli positivt överrraskad.

Hur är det i detta fall???  Ge mig en ledtråd plx

Kommentarer
Postat av: amäända

omg, hade hon den i bh:n!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback