15 :e Januari - eller jag hatar måndagar!

Kunde inte vakna till stereon imorse eftersom timern slagit av under strömavbrottet.
Fast jag var glad att strömmen kom tillbaka runt 3 inatt. 

Körde in till stan, lite sladd i järnvägsbacken.... Pluggade fysik på morronen, kunde inga frågor :/
Hade körlektion, det gick typ askasst.

Kom  på att samhällen börjat för länge sen, men orka bry sig...Det var ändå tråkigt, höll på med ekonomi.  Käkade sen. På engelskan läste jag de 2 återstående kapitlen, sen försökte jag skriva lite, blev mest googlande...skrev lite om Nutrilett på fysiken eftersom vi inte hade ngn lektion.

Spelade sen, d gick bra trots förkylningen. Körde hem sen. Käkade och pluggade fysik,gick rätt skapligt. Ringde och bokade tid för sadelutprovning åt Prudy. Sen har jag skrivit klart om dieterna. Slukade även en lussebulle :)

Nej, hitta ngt gott att äta och sen sova....


Pussar & Kramar / C



Jem - "Stay Now"

Daylight comes, daylight comes

and you've gotta go
Breaks my heart, breaks my heart
to have to watch you go
Wish I knew, wish I knew
when you'll be back again
However long, it's just too long
until we meet again

Stay now, stay now
just a little more
Coz this love, this love
is what living's for
Stay now

Hide in bed, sheets overhead
blocking out the sun
Feel like we are marooned at sea
away from everyone
And I, I hate to say goodbye
I, want you to touch me one more time

Stay now, stay now
just a little more
Coz this love, this love
is what living's for
Stay now, stay now
just a little more
Coz this love, this love
is what living's for
Stay now
Stay now
Stay now





Kommentarer
Postat av: Anonym

läser..

Postat av: amäända

lalala, idag ska vi jobba cissi!

2007-01-17 @ 08:04:33
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback