12:e Januari

Lyckan var total imorse när jag fick äta riktig frukost, havregrynsgröt och macka.

 Första lektionen var tjejidrott då vi spelade basket. Det var helt ok förutom den stackars bruden som skadade sig :(
Engelska sen, skrev på sammanfattningen, hann dock inte klart.
Käkade spaghetti och köttfärssås, och fixade pengar för förköpet till studentfesten.
Sen hade vi labb på biologin, ngt med rödbetor och potatis.
Efter skolan skrev Amanda och jag klart engelskan.

Åkte hem och gjorde inget särskilt. Knaprade på lite tacos och gjorde iordning mig.
Hälsade på hos Fredrik ett tag  där även Amanda och Tommy var.
Vi fick skjuts till Joar. Där var det ganska mkt folk och jag hade faktiskt jättekul.
Blev dock lite mkt sprit....vilket ledde till att jag inte mådde så bra under senare delen av kvällen, även för mkt av det goda kan vara dåligt :/
Men nu e den första studentfesten avklarad iaf...

Pussar & Kramar / C


Sum 41 - "Pieces"

I tried to be perfect,

But nothing was worth it,
I don’t believe it makes me real.
I thought it’d be easy,
But no one believes me,
I meant all the things I said.

If you believe it’s in my soul,
I’d say all the words that I know,
Just to see if you would show,
That I'm trying to let you know,
That I’m better off on my own.

This place is so empty,
My thoughts are so tempting,
I don’t know how it got so bad.
Sometimes it’s so crazy,
that nothing can save me,
But it’s the only thing that I have.

If you believe it's in my soul,
I’d say all the words that I know,
Just to see if they would show,
That I'm trying to let you know,
That I'm better off on my own.

(On my own!)

I tried to be perfect,
It just wasn't worth it,
Nothing could ever be so wrong.
It’s hard to believe me,
It never gets easy,
I guess I knew that all along.

If you believe it’s in my soul,
I’d say all the words that I know,
Just to see if it would show,
That I'm trying to let you know,
That I’m better off on my own.

Jag är inte perfekt, men det är inte livet heller...



Försökte följa de goda råd jag fått...men det gick ju som det gick....kanske valde fel "offer" :/
But it would be perfect....

Mitt sätt funkade hyfsat, men det betyder ingenting alls.



Varför förtränger man alla negativa saker med alkohol?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback