11:e Januari

Sista dagen :D

Mådde illa imorse när jag vaknade, ville ha mat!

Drack jordgubbsshake (sista) iaf och sen körde jag till skolan. Det var lite halt, men det gick bra. På svenskan satt jag mest och var trött och snorade. Förkylningen blev ju inte direkt bättre av att gå på diet :/
Hade ElseMajs kurs sen, kollade på äppelskivorna och äppeljuicen, fast den hade misslyckats. ElseMaj skalde en apelsin jättefint med hjälp av ett enzym, det tycker jag var coolt...

Käkade en jordnötsbar sen, i matsalen var det pannkakor... och  traskade till bussen. Det var jättejobbigt att gå till stallet, jag var alldeles utmattad när jag kom fram. Borstade Prudy och det var ju inga problem. Men sen skulle jag brodda henne. Saken är den att jag hatar att brodda i vanliga fall så det hela blev ju inte direkt bättre av att jag var trött och inte hade ätit ordentligt. Det är nog inte nyttigt med så där mkt blod i huvudet heller...Men efter lite skrikande, svärande och blödande gick det galant, hann dock inte rida, kanske lika bra...Ryktade henne ordentligt och kramades lite istället ♥

När mamma kom halkade jag ut på E18, kanske inte det trevligaste jag varit med om...
Drack tomatbuljong och åt en apelsin när jag kom hem :@ Började skriva engelskan...nästan klar...gjorde avbrott för att äta tomatpasta, usch, och lite morötter. Har även druckit grönsaksbuljong och tillverkat en mkt god macka till imorrn, jag längtar!
Ska gå och lägga mig snart så att det bir imorgon ;)


Pussar & Kramar / C


Jem - Finally Woken

I've been thinking ‘bout things
For a long while
I'm feeling so calm
I've got a big smile
I have a view of the sun
Right over the sea
And now I can feel
Life is flowing through me

You see I've finally woken
From a long sleep
I'm ready to jump
To make that blind leap
Coz I now believe
I have the power in me
I've got the faith baby
I can truly be free

Finally Woken
Finally Woken

Child don't worry it's ok
The sun is out for another day
And I say it'll be alright
[be alright]
Today's the first day of the
rest of your life
Remember, remember,
remember this, remember

Child don't worry it's ok
[I've got a big smile/I feel good]
The sun is out for another day
[someone's shining on me]
And I say it'll be alright
[be alright]
Today's the first day of the
rest of your life
Remember Remember
Remember this Remember

Child don't worry it's ok
The sun is out for another day
Today's the first day of the
rest of your life
And I say it'll be alright
[be alright]
Remember, remember,
remember this, remember

Finally Woken
[I've got a big smile/I feel good]
Finally Woken
[someone's shining on me]
Finally Woken
[I've got a big smile/I feel good]
Finally Woken
[someone's shining on me]
And I say it'll be alright, be alright
And I say it'll be alright, be alright





När ska jag lära mig att kopiera inlägget ifall jag inte är inloggad? *suck*

För alla som vill veta, det är inte Goldfinger som gjort "The kids are alright" utan The Who.....

Kommentarer
Postat av: amäända

cissi, därför använder man FIREFOX!

.. scuk, när ska du lära dig.

Postat av: amäända

suck*

suck, när ska jag lära mig att inte slarvskriva :/

2007-01-11 @ 22:29:37
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback