10:e Januari

Andra dagen i skolan.
Åt förresten choklasdshake till frukost, tog väl runt en halv minut.
Körde till skolan, det gick bra.

Hade svenska första lektionen och påmindes om den argumenterande framställningen. Kan vara bra att kolla upp några uppföljare så jag kan argumentera emot dem. Sen skulle jag visst debattera emot kärnkraft, usch vad negativ jag känner mig nu.
 
Hade håla sen, Elin, Amanda och jag kollade upp Atkinsdieten och skrev lite om viktväktarna. Gjorde ett avbrott för lunch, idag bestod den av en bar med browniesmak. Lyckan var total ( Obs! fet ironi ) Hade fysik sen, de var ok,  förstod det där med N och G efter många om och men :/ Sen hade jag ElseMajs kurs, den heter typ Mikrobiologi och genteknik. Vi var hela 6 personer. Gjorde inte så jättemkt. Fick en bok att plasta in och gjorde ett experiment med äppeljuice och ett med äppelskivor.

Traskade jag till stationen och väntade på mamma. Drack tomatbuljong när jag kom hem. Till middag blev det ostpasta, den kokade över idag med....Körde Jakob till Åkerby och mig själv till stallet. Prudy hade fått nya skor idag. Det gick bra att rida, fast jag åkte mest med, var trött och förkyld. Hon hade iaf inte så mkt damp. Övningskörde lite i stan på hemvägen. Åt grönsaksbuljong och vaniljdessert och mådde allmänt dåligt. Var så förkyld att jag knappt kunde andas. Somnade till slut iaf....

 Ett tips, om ngn tänker testa på Nutrilett, gör det inte då du är förkyld, du blir inte frisk....
Dieten börjar förövrigt kännas rätt dryg, hungern e inte så farligt, men jag blir typ bortdomnad och känner inte för att göra ngt, vill bara sova. Mitt lager av chokladpraliner har antagligen tagit slut :/

Pussar & Kramar / C

Simple Plan - "Crazy"

Tell me what's wrong with society

When everywhere I look, I see
Young girls dying to be on TV
They won't stop till they've reached their dreams

Diet pills, surgery
Photoshopped pictures in magazines
Telling them how they should be
It doesn't make sense to me


Is everybody going crazy?
Is anybody gonna save me?
Can anybody tell me what's going on?
Tell me what's going on?
If you open your eyes
You'll see that something is wrong

I guess things are not how they used to be
There's no more normal families
Parents act like enemies
Making kids feel like it's World War III

No one cares, no one's there
I guess we're all just too damn busy
And money's our first priority
It doesn't make sense to me

Is everybody going crazy?
Is anybody gonna save me?
Can anybody tell me what's going on?
Tell me what's going on?
If you open your eyes
You'll see that something is wrong

Is everybody going crazy?
Is everybody going crazy?

Tell me what's wrong with society
When everywhere I look I see
Rich guys driving big SUVs
While kids are starving in the streets

No one cares
No one likes to share
I guess life's unfair

Is everybody going crazy?
Is anybody gonna save me?
Can anybody tell me what's going on?
Tell me what's going on?
If you open your eyes
You'll see that something, something is wrong

Is everybody going crazy?
Can anybody tell me what's going on?
Tell me what's going on?
If you open your eyes
You'll see that something is wrong



har lixom inte plats för några känslor :/, fast d kanske oxå räknas som en känsla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback