"som en jävla skummbanan är dom. "

Fredagens film blev Erin Brockowich. Den var helt ok, hon hade en jävla attityd iaf!!
Sen sov jag sött i min säng.



Hade stallet på lördagen, lite läskigt att köra dit alldeles själv, men det gick jättebra, var inte så värst många bilar ute så tidigt på morgonen.
Lite kallt att rida, men annars var det trevligt :)
Läskigt att köra ut på E18 sen, speciellt som bilen inte axade så mkt som jag trodde att den skulle göra, fast bilen bakom var ju långt borta....
Hem och åt lite mat som jag hittade i kylen...Åkte lite skidor, måste ju öva mig till fjällen, inte för att d e samma sak som att åka slalom, men d e ju skidor iaf :P
Efter en dusch och lite peptalk på msn var d dags för städning av rummet :(
 Mamma föreslog att jag skulle skaffa mig en man som var bra på hushållsarbete...XD, d kommer ju säkert gå asbra, min kravlista utökades just.....
Kikade på Meolidfestivalen sen, Jimmy Jansson är världens sötaste och Ola Salo är fett cool :P
Blev B-film sen, Robin Hood karlar i trikåer av Mel Gibson. Den var askul!!!
Åt godis :D
Sov sen, var trött.



Efter frukosten åkte jag skridskor, d va kul.
Åkte faktiskt en mil, kände mig riktigt duktig:)
Åt lite korv å mackor.
Efter lite godis hemma åkte jag till stallet.
Prudy var pigg å glad som bara den :D
Var lite läskigt att köra, mkt trafik.
Hemma kollade jag lite på Mr. Bean och avmaskade en galen katt.
 Sen var d sovdags.



Upp vid 7 imorse, e man taxi så e man....Pluggade samhäll, fysik å läste lite engelska. Hade samhäll sen...en smula desperat?
Lunch sen, blev en GI-riktig måltid bestående av milanessoppa och ett glas fil. Frukosten var tydligen en katastrof ur den synpunkten....men aja.
På engelskan försökte jag vara aktiv...men ja, ibland lyckas man helt enkelt inte....Fysiken  var intressant iaf, hade värsta diskussionen ju :)
Var dock riktigt blond ida.............
d e en viss skillnad på dagar å timmar...............lär ju kunna läsa om de på tjuvlyssnat, hehehe,
ngn typ påstod att den skulle lägga upp d där...
Hade spelning sen, gick bra.
Körde hem sen och åt macka med jordnötssmör och ngn chokladgegga som e som Nutella.
Pluggade svenska, engelska å lite biologi.
Har även hunnit med att äta lite tomatsoppa...å lite umgänge på msn.

Nu blir det nog sängen...den här förkylningen ska inte få förstöra mitt lov!!


Pussar & Kramar / C

Just nu e jag övertygad om att d alla e jävla as,....vill gärna bli motbevisad i den frågan.....jag menar alla kan ju bara inte vara sådana???




Kommentarer
Postat av: amäända

alla är inte sånna

Postat av: amäända

btw, har skickat in det nu ;)

2007-02-12 @ 22:35:43
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback