Sol, misslyckad(?) utgång och jag vill flytta

Vaknade på gott humör i fredas, trots alldeles för lite sömn.
Körde volleyboll på tjejidrotten, askul.
Okej, mitt lag kanske inte vann, men vi lät iaf mest :P

Hade tänkt simma efter skolan men Amanda övertygade mig att sola istället.
Tack för du tjatade, d var jätteskönt och jag blev brun, eller ok, inte likblek....
Hade lite tjejsnack med Johanna sen, nice å snacka med bruden :D

Hem å bytte om, käkade lite oxå. Sen va de U-sala som gällde, med Matilda, Maria, Amanda och Fredrik.
Vart inte riktigt som planerat där, fett lång kö till Lotus, hörde btw att d va 22 där(?) och tjuriga vakter på Se7en.
Så d blev Enköping igen, med stängda pizzerior.."men kan vi inte åka hem och beställa!?" / Maria haha, kunde inte sagt d bättre sj gumman ;)

Gjorde en "Cissi" med allt vad det innebär ;D



På lörda morronen såg jag Drömkåken, den va faktiskt bättre än vad jag kom ihåg.
Var ute en sväng me pållen sen, bara skritt, d va snorhalt. Hem å kollade alla bidrag i Melodifestivalen, sen va d sängen, sliten.....



Upp runt 7 imorse och iväg till stallet. Mockade och fixade allt, sen va de V-ås me pållen. Sadeln låg precis som den skulle, å allt va kanoners me musklerna. Najs.
Lite strul med körandet av transporten bara eftersom de fortfarande va snorhalt vid stallet.

Hem å ja, försökte plugga samhäll...men seriöst jag va ju tvungen att kolla vimmelbilder, sen skickade ju Amanda massa fina Simple Plan låtar, Tack! , måste ju helt enkelt prioritera.....tror jag skiter i plugga mer nu, får smöra lite för Weidung ist :P

Angående att jag vill flytta, kom hem till mig så förstår ni garanterat........, speciellt efter helgen....hallå, jag e myndig, jag får göra va jag vill, fatta!!

Pussar & Kramar / C

alternativ överskrift: enköping - uppsala - enköping - uppsala - enköping



(...)
'Cause every time we touch,
I get this feeling
And every time we kiss,
I swear I can fly
Can't you feel my heart beat fast,
I want this to last,
Need you by my side
'Cause every time we touch,
I feel the static,
And every time we kiss,
I reach for the sky,
Can't you hear my heart beat so
I can't let you go,
Want you in my life.
(...)



känns kanoners!!!
för min del iaf :/ ........men så skumt kan d inte vara......gör helt enkelt inte så om man inte bryr sig.....lr?  Fast jag antar att jag märker ganska snart .......hoppas, hoppas, hoppas :D


Kommentarer
Postat av: amäända

så bra sagt Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback