Semla, mango med vaniljyoghurt och en alldeles, alldeles underbar knasboll till häst

I tisdags var det biologiprov som gällde.
D gick väl sådär, kunde ju inte allt direkt, men d blir säkert bra...Käkade lunch sen.
På fysiken somnade jag typ, inte för att dvar extremt tråkigt eller så, men d va så mörkt ....ska nog inte sitta uppe sådär länge å plugga ngn mer gång...

Åkte hem med bussen.
Pluggade lite samhäll och lagade mat innan jag for till stallet.
Konditionstränade, en massa galopp, d va kul :) 
Sen va d hem å städa å äta semla som gällde. Mums :D


Onsdagen var jag jättepigg.
 Kollade på en skitskum partiledardebatt på svenskan, värsta snubben som teckande allt d sa....
Planerade lite projektarbete sen, intressanta titlar :P
Käkade hamburgare och var till polisstationen, inget brottsligt, skulle bara kolla upp hur man gör när man skaffar pass, jag lovar!
Fysiken var helt ok, förutom att jag pajade mitt halsband :/, fast d går å laga. Filurade på min äppelcider sen, innan jag åkte hem och åt mat.

Red ngn form av dressyr i hagen, d gick bra till slut.....men ibland e Prudy ruskigt dryg
Åt mango med vaniljyoghurt när jag kom hem, d va gott och stärkte mig inför utmaningen......

strycker ett streck över det som hände.......


Idag kändes som en måndag.
Svenskan va väl ok, panikfixade sprit till imorrn. Jobbade lite till med cidern sen, va inte direkt aktiv. Käkade 2 små baguetter och en potatis till lunch innan jag åkte till stallet.
Sol :D
Red långtur idag, helt underbart, förutom de tillfällen då Prudy var ett dampfall, fast d va iofs bra, var tvungen att koncentrera mig på vad jag gjorde......
Åkte hem och duschade och käkade. Har försökt skriva engelska och sammanfatta samhällen, men d e fett drygt.
Roligare att sitta på msn och planera morgondagen, eller morgonkvällen kanske d heter :P
Längtar....

Nä, en bulle nu och sen vara lite aktiv kanske.....

Pussar & Kramar / C


faktiskt så gör d inte så mkt, ja menar d finns andra
å imorrn ska vi festa :D


Kommentarer
Postat av: amäända

imorgon ska du seriöst ta det lugnt, jag ska åka buss hem TILLSAMMANS med dig. ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback