Nu är det bevisat: Killar är svin!!! (med några undantag)

Jaha veckan så här långt då;

I måndags var d samhällsprov, panikpluggade på sovmorronen innan, eftersom jag såg Tarzan istället för att plugga på söndagkvällen, måste ju helt enkelt prioritera :P
Men provet var inte så svårt, tror jag, får se va d jag säger sen.....Efter lunchen var d engelska...försökte jobba, men kunde inte riktigt fokusera....vissa saker måste jag bara prata om.....
Fysiken tillbringade jag i ngn sorts dimma....hade spelning, vilket gick bra.
Var ut till pållen och red eftersom Becka hade rymt, d gick bra, fast d snöade småspik ett tag, Prudy var en riktig ängel (LL)....Hem och pluggade lite svenska....

Sov och drömde underbara (?) drömmar

Tisdagen började med körlektion, efter att jag dampat ur angående körningen på pappa.
Körlektionen gick inte bra alls, han sa: du behöver nog en lektion till....jag tolkade d som: d här kommer att gå åt helvete lilla fjortis :/
Funderade på att skita i d här med körkort......var deppad typ hela dan....gjorde en labb, där d jag i stort sett lärde mig var vad som är filtrat och vad som inte e d. 
Simmade jag lite innan jag åkte ut till stallet. Gick bra att rida...Hem å äta semla :D

Drömmar, drömmar......

Svenska först, helt ok. Sen var d PA, var riktigt effektiva, för att vara  vi asså :P
Blev lite deppade när vi insåg vad GI verkligen var, men d löser vi.....
Betalade studentmössan och studentoverallen på lunchen innan fysiken, var jätteduktig å räknade en massa uppgifter :)
Sen gjorde vi yoghurt och pratade om diverse enzym.
Läste engelskabok medan jag väntade på bussen. Väl hemma läste jag en bok, pluggade lite svenska och hade ångest!

Mardrömmar....å panik....

Upp sex i torsdags morse, körde till Grönlunds och väntade på värmningen....den gick jättebra, klarade en galant vänstersväng (stolt), kände att om allt annat gick åt helvete så kunde jag iaf leva på d :/
Hade iaf UPPKÖRNING sen, koncentrerade mig mest på att andas ;)
Men d gick kanon!!!
Kändes som om jag ville krama den vilt främmande kvinnan, gjorde dock inte d.
Gick tll skolan å pluggade svenska och fysik istället.
Hade även en trevlig pratstund med LK 3, han e sååå snygg, haha :P
PÅ lektionen åt vi vår yoghurt, min var väl sådär...
.Efter lite tacos sprang jag till bussen (sista gången) och red min pålle.
Det gick bra, fast d blåste fett kallt. Frös typ ihjäl innan mamma kom.
Körde hem "på riktigt". Gick bra, förutom att en U-sväng slutade i en snödriva....mamma var inte imponerad :P
Duschade och käkade, sen var d bakelse, fett najs att ta körkort ju ;)
Försökte skriva lite engelska, men satt mest å väntade på Honom :/
När jag tröttnat sov jag....

Imorse sparkade jag upp mina småbröder ur sängen innan jag körde dem till skolan.
Hade volleyboll på tjejidrotten. D va jättekul, trots att vi va ganska kassa vann vi 2av 3 matcher :)
På engelskan hmm "skrev" vi, måste bara köpa den här bilen

 
http://www.blocket.se/vi/8163987.htm?ca=11_s

Efter lunchen var d biologi och svenskaprov, gick väl sådär, orka skriva lixom....gott me fika iaf =)
Sen var jag me Amanda å sola, kunde bara inte stå emot, e man en svag människa så e man ^^
Sen blev d godisgallerian, shit va mkt godis d fanns d, med betoning på fanns, nu e d inte mkt kvar, hehehe.
Skjutsade hem Amanda sen och for hem till mig.
Vilken känsla, helt själv i bilen, wohow =D
Käkade bakad potatis och sen tog jag i mitt liv, och insåg att även 22- åringar kan vara väldigt omogna, vet iaf vad jag inte gör i helgen :/
Men med en stor påse godis hemma känns d inte som jag bryr mig.....ska kolla på film ikväll oxå, blir nog trevligt.....

Pussar & Kramar / C

Sandi Thom - "What if I'm right"

Take me on a journey & be there till the end

It wont be an uphill struggle, on you I can depend
You'll promise me a dream home with roses round the door
You'll cover me in diamonds, there's nothing I want more

You'll be strong & you'll turn me on
But I got my doubts & what if I'm right
You'll be true & be faithful to
But I got my doubts, & what if I'm right
What if I'm right

Cause if the rain starts falling, you'll protect me with your coat
You'll always tape the football & let me watch my shows
You'll always be this hansom, & your weight will never gain
& when I give birth to our children, I will feel no pain

You'll bring me flowers & you'll bring me showers
But I got my doubts, & what if I'm right
You'll say I'm thin & bring the washing in
But I got my doubts, & what if I'm right
What if I'm right

We'll always keep the magic, the tender love & care
& when you need to change the light bulb you won't hand me the chair
& when we're tired of the city, & we find a country home
You'll sell your vinyl records & go get us a loan
You'll be my sympathetic lover, & you won't steal the covers

But I got my doubts & what if I'm right
You won't forsake me, your mother won't hate me
But I got my doubts & what if I'm right
You'll be strong & you'll turn me on
But I got my doubts &, what if I'm right
You'll be true & be faithful to
But I've got my doubts & what if I'm right
What if I'm right



Ha, I was right!!!

Fast d e väl inget jag e jätteglad över kanske, fast å andra sidan kan jag inte påstå att jag ligger här å dör av sorg heller....vet inte, men ngnstans kände jag på mig att d skulle sluta så här, jag menar d har ju alltid gjort d hittills, så varför inte den här gången lixom :O

Å tro inte att jag tänker lägga ner massa tid på att typ hata dig eller gråta över dig,
d e du fan inte värd!


Men d som stör mej mest e d faktum att folk ska hålla på å låtsas....varför säger "vi hörs" och sen springa å gömma sig när vi faktiskt hörs....d e ganska omoget, tycker jag, å jag e inte speciellt mogen :/

Kan inte alla lova mig en sak? Säg inte saker ni inte menar, det är helt meningslöst!!!
Det är bättre att hålla käften än att ljuga!!!




Kommentarer
Postat av: amäända

älskar diiig! :D

Postat av: Emiliiija

Noowaii! :D Den bilen ska JAG köpa ^__^ Om jag nu lyckas få körkort :) Grattis till ditt föressten =D

2007-02-17 @ 15:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback