:'(

det sägs att det bara tar en Minut att finna en speciell person,
en Timme för att uppskatta dem,
en Dag till att älska dem,
men sen ett helt Liv för att glömma dem.



När ska jag lära mig........ d funkar helt enkelt inte att försöka få ngt så oseriöst att bli seriöst...lr ok, d kanske funkar, men chansen e väl typ en på miljonen.......

Det drygaste är att jag typ inte brydde mig i början, d va ju "bara" en kul grej......ngt att garva åt efteråt lixom...men sen ba "vi kan väl höras...."  ........................å så va karusellen igång igen...........

Amen visst, så blev d ju, Vi hördes ju verkligen !? Men jag trodde Vi innebar 2 personer ?

Förstår inte meningen me en massa fyllesnack, d verkar ju inte betyda ett skit sen....kan folk börja stå för va de säger ngn gång.....lr?

Och, vem bryr sig om d nu råkade vara du i fredas, d va ju fortfarande Du som dizzade mej, så va ja gjorde räknas fan inte!


FAN, FAN , FAN!

Kommentarer
Postat av: amäända

fyllepojkar är inte att satsa på, om de inte är nyktra ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback