Gotland nästa!

Kom hem runt halv 8 igår och var ner till mormor och morfar ett tag. Hemma igen packade jag lite till grejer till Gotland, inte mycket kvar att packa ner nu, mest småsaker. Sötisen kom och hade med sig mat till mig, gjorde hummersås och jag kokade spaghetti till det, blev jättegott! Fixade matlåda också och vattnade alla blommor inne, var väl duktigt :P 

Var lite läskigt sen, jag fick typ andnöd. Det kändes ungefär som om all luft fastnade i en klump i halsen och då höll jag på att få panik, fast jag vet att jag skulle få i mig ännu mindre luft då. Det släppte som tur var ganska fort, drack vatten, gick ut i kylan och lånade Andys eller Jakobs astmaspray.

Var bort till hästen i mörkret och tog med en ficklampa för att hitta henne. Det tyckte hon var läskigt, knasbollen, och sprang iväg från mig. Men skramlandet med havrehinken fick henne att ändra sig ;) Åt glass sen, var jättegott!! Tänkte kolla film men jag var så himla trött så det hade inte gått, kom inte på vilken vi skulle se heller.
Sov sött sen! 



Vaknade av att det regnade imorse och ville verkligen INTE åka till jobbet. Hade väl inte så jättemycket med regnet att göra men ändå...Märktes att jag var trött, först trodde jag att jag hade åkt för långt med pendeln och sen åkte jag en hållplats för långt med bussen. Blev inte så mycket längre att gå som tur var.

Ganska så segt idag, längtar mest hem. Ska träffa sötisen ikväll och imorgon och imorgon kväll åker jag och Maria till Gotland!! Matilda & co anländer någon gång på måndag. Kommer att bli mycket intressant tror jag, hehe =)

Här är en karta fall någon skulle vilja hitta mig, tror att jag mestadels kommer befinna mig runt den största punkten med namnet Visby, men det är ingenting som är säkert :P

Uppdatering följer om en dryg vecka, återvänder till fastlandet 06.45 den 12/8.

Tjingeling

C♥K - 2 månader på lördag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback