Bloggavvänjning

Har inte blivit så att jag har bloggat så mycket senaste tiden, trots att jag sitter framför datorn hela dagen. Kanske bra så att jag inte får abstinens på Gotland och i Turkiet :P

Har roat mig med andra saker istället, i måndags läste jag Harry Potter mest hela dagen. När jag kom hem åt jag, kollade på Simpsons och Family Guy och hängde tvätten innan jag gick och lade mig. Härlig dag, helt död av trötthet =(.



Tisdagen ägnades åt
Betapet, räddade verkligen min dag! Tack Amanda och Emma för tipset!!
Var en dryg alkis som "förföljde" mig på Barkarby station, usch! Det var verkligen obehagligt!

När jag kom hem lagade jag vääärsta pastasalladen med tonfisk. Tog en skogstur med pållen och kom ut vid Bresse, äventyr :D Blev ganska sent, pratade i telefon alldeles för länge, men det är ju lätt hänt =).



Var duktig och startade diskmaskinen på morgonen, feta vuxenpoäng där asså ;) Dagen ägnades åt Betapet, dock med mindre bra resultat. Jag fick rådet att "ÖVA!!!", Idiot!! Bara för att han/hon var så jävla duktig :P

Läste Harry Potter också, offrade min sömn på både pendeln och bussen för att läsa, men det var så spännande. 

Åkte direkt hem till Amanda. Var hur länge sen som helst vi träffades, okej vi träffades i fredags, men det var ju ingen intim dejt så det räknas lixom inte. Satt och kikade i taxfreekatalogen, för min del blev det en DKNY Red Delicious och en Hugo Boss Intense Woman.
 
Ska vara snäll och köpa parfym och deo åt sötisen också.
Blir godis på nerresan; M&M =)
Var kvar ett bra tag och snackade en massa skit, mysigt <3. Åkte hem och matade hästen runt 10. Slängde ner resterna av tonfisksalladen i matlådan och packade nästan klart väskan till Gotland. Somnade som en stock när jag sagt godnatt till sötisen, var jättetrött!!



Sov sött hela vägen till jobbet. Inga förseningar eller andra störningsmoment vilket var skönt. Nu har jag läst ut HArry Potter så det känns lite tomt.... Slutar i alla fall om 3 timmar, SOVA!! Ska bli kul att komma  hem ikväll, världens sötaste ska sova hos mej inatt =D <3 

Tjingeling

Hellogoodbye - "Here In Your Arms"

I like where we are,
When we drive, in your car
I like where we are.... Here

Cause our lips, can touch
And our cheeks, can brush
Our lips can touch here

Well you are the one, the one that lies close to me
Whisper's "Hello, I've missed you quite terribly"
I fell in love, in love with you suddenly
Now there's no place else I could be but here in your arms

I like where you sleep,
When you sleep, next to me.
I like where you sleep... here

Our lips, can touch
And our cheeks, can brush
Our lips can touch here

Well you are the one, the one that lies close to me
Whisper's "Hello, I've missed you quite terribly"
I fell in love, in love with you suddenly
Now there's no place else I could be but here in your arms

Our lips, can touch
Our lips, can touch...here

You are the one the one that lies close to me
Whisper's "Hello, I've missed you quite terribly"
I fell in love, in love with you suddenly
Now there's no place else I could be but here in your

You are the one the one that lies close to me
Whisper's hello I miss you, I miss you
I fell in love, in love with you suddenly
Now there's no place else I could be but here in your arms

Here in your arms.
Here in your arms.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback