studentkryssning å lite till

har nu varit på min första å sista (:P) studentkryssning.
det var roligt och en smula jobbigt, orka va social i så många timmar lixom :/
va iaf skojigt mesta tiden, festa med både gammalt å nytt folk
ehhmm...."kärt" återseende.....:S
lite dansande blev d oxå =)

hann även me nåra timmar i Tallin, va inte så jättemkt att se,
förutom spritbutikerna då, e fortfarande chockad över hur mkt sprit de hade i det där landet :O
 pannkakorna va goda=D

hemma igen så hade jag hela huset för mej sj, asnajs =D
blev dock våldgästad av två gansters, fast de va snälla å hade med sig godsaker så de va trevligt
solade på studsamattan och kikade på Narnia, två kvällar i rad för min del, hihi

har även hunnit med att rida min knashäst i helgen
förutom att hon e knasig har de vart trevligt i de fina vädret =)

lite lätt måndagsångest idag, annars har de vart en helt okej dag.
anmäla mej och min trevliga danpartner till balen imorrn och kika på klänning på torsdag =D
vi kommer va finast på hela balen ;;)

Borde verkligen sova nu...

inget fel med att drömma, med d vore verkligen inte fel om drömmarna slog in lite lagom sådär.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback