Don't drink and drive!

vägverket å NTF var å hade information igår.
det var både omskakande och intressant.
fatta att köra full med sin kompis som dör.....usch!

har aldrig prövat att klättra ut ur en uppochnervänd bil förut.....

efter skolan spelade jag konsert
det gick bra, lika nervös som vanligt dock =/
en annan spellärare än min egen sa att d va fint :D:D:D:D:D

Maria har köpt klänning, ska kika på smycken i helgen :D



idag fortsatte vi med bakterierna på mikrobiologin.
jag ska verkligen sluta bita på nagarna!! disgusting!!

åkte iväg till hästen, som va svettig redan innan ridturen
red långtur i ungefär 2 timmar, varmt å skönt
väldigt varmt om fötterna dock, red i yllestrumpor....

när jag hade käkat middag och faktiskt pluggat lite var det dags för en joggingtur
segt som bara den, hade håll typ hela tiden =( men jag sprang ändå!

nu har jag äntligen skriivt protokollet från det mötet som Alex å jag hamnade på för en evighet sen, insåg dock att jag tappat bort en del papper å inte förstod mkt av anteckningarna, men vafan :P

nu e d bäst att sova, måste grunda med sömn inför helgen......
valborg kan nog bli riktigt trevligt hoppas jag =)



Björn Rosenström - "En gång är ingen gång"

Känner du dig oren ? sprider sig en dålig lukt?
Har du vart och smakat på förbjuden frukt?
Kom till Doktor Ågren, kom så ska jag bota dig.
Kom till Doktor Ågren så får du medicin av mig.

Här får du inga sprutor, här får du ingen värktablett.
Här finns inga maskiner, nej, jag har mitt eget sätt.
En genialisk formel för Misstag ett ? och två.
Så det känns bättre nu, det kunde jag förstå.

En gång är ingen gång, två är lika med noll.
Kom och lär dig samvetets ekvation.
Jag sa: En gång är ingen gång, två är lika med noll.
Kom och lär dig samvetets e-e-e-ekvation.

Otrohetens fader, han måste varit ett geni,
skapade en vattentät och hållbar filosofi.
För händer det en tredje gång att du hamnar lite snett,
är det bara att börja räkna om, från nummer ett.

En gång är ingen gång, två är lika med noll.
Kom och lär dig samvetets ekvation.

Jag sa: En gång är ingen gång, två är lika med noll.
Kom och lär dig samvetets e-e-e-ekvation.


En gång är ingen gång, två är lika med noll.
Kom och lär dig samvetets ekvation.

Jag sa: En gång är ingen gång, två är lika med noll.
Kom och lär dig samvetets e-e-e-ekvation, e-e-e-ekvation.


En gång, är ingen gång,
En gång, är ingen gång,
En gång, är ingen gång,
En gång, är ingen gång.

En gång är ingen gång, två är lika med noll,
En gång är ingen gång, två är lika med noll.
Kom och lär dig samvetets ekvation.

Jag sa: En gång är ingen gång, två är lika med noll.
Kom och lär dig samvetets e-e-e-ekvation.


En gång är ingen gång, två är lika med noll.
Kom och lär dig samvetets ekvation.

Jag sa: En gång är ingen gång, två är lika med noll.
Kom och lär dig samvetets e-e-e-ekvation, e-e-e-ekvation.



så jäkla klockren!
me like :D

å enligt det här så räknas faktist inte du....så det så
ännu ett nedlagt "projekt" 
aja, shit happens





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback