bara lite ångest idag =/

trött när jag vaknade imorse, kan ha ngt att göra med att jag satt å fulade mej på Lunar väldigt länge igår hehe....

åkte iaf till skolan, samhällskunskapen kändes lika givande som vanligt....intressant incident gällande google ;)
hade visst ingen biologi, ElseMaj va på ngn kurs
blev Pa istället, rättade alla fel i rapporten och började på en PP-presentation,
hann även med att äta lite spaghetti och köttfärssås =)
sen va d fysik, en helt ok lektion faktiskt,
dock va jag inte helt seriös...skjuta papperskulor mitt framför Mo, haha

sen va d simning, jobbigt lr så e d jag som e otränad, hehe
lite träning på ridbanan med pållen,
intressant upplevelse, gick åt alla håll utom det som jag ville åt, fast hon va duktig ändå =)
hämtade pappa vid stationen på hemvägen

käkade lite å softade lite
upptäckte att jag visst fått jobb på Dhl,
trots att jag inte skcikat ngt med mitt nr " Bifoga gärna ditt telefonnummer så vi kan nå dig om det behövs." :$
ett tips; skriv inte jobbansökan mitt i natten =P

Kanske sova nu, måste ju orka med häst, jobb och skola
som mamma sa "man går bara ut skolan en gång" tror d betyder typ "sabba inte dina betyg för ett extrajobb"
aja, d e ju sommarlov snart, 52 dagar till studenten =D

Pussar & Kramar

livet e inte så tokigt egentligen, om man tänker efter =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback