Vad är höjden av fotsvett??

Vågor i håret??
Jag gillar MatsOlof ganska mkt, han e kul.
 Tur det, annars skulle jag nog inte palla fysiken :/

Kom ngn socilademokrat och pratade idag.
Tyvärr har jag glömt bort vad hon sa, hmm, så intressant var det, haha :P

Labbade på kemin idag, kuligt.
Fast kemin känns också som ett mysterium.
Jag har helt enkelt ingen aning om vad jag håller på med någon gång.

Slutade efter fysiken och tog bussen hem.
Inget roligt folk :(

Käkade och åkte till stallet.
Det gick bra att rida, men det blåste.
Prudy måstye utstråla ngn form av "klokhetsångor".
Saker och ting kändes helt enklet inte alls lika komplicerade efter lite filurande.

Sen var det step-up.
Det var kul men klurigt. 
Körde både dit och hem, yey. 

Kjamar

Jag vill fortfarande vara en älva

Kommentarer
Postat av: amäända

step up på torsdag igen? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback