Skolfoto :/

Poliskontroll imorse,
men jag körde självklart laglydigt ;;D

Hade egentligen sovmorgon men jag simmade istället.
Inte så långt men ändå.

Sen sminkade jag mig så mkt att jag kom försent till religionen.
Blev typ klorgas-förgiftad eller nåt, höll på att somna hela tiden.

Käkade lunch och sen hade vi fysik,
då kunde jag knappt hålla ögonen öppna....

Skolfoto sen....
Ser jag verkligen ut så??!!
Jag hade nästan accepterat mig själv, men nu blev jag ju nästan knäckt :/
Var deprimerad hela bussfärden

Sov när jag kom hem, asskönt!!
Käkade middag och körde till Åkerby.
Trodde jag såg i syne och Chirak (<3) hade blivit typ 10 år yngre.
Men det var Musse. Världens sötaste lilla pålle!! Klart det var en connemara ;)
Åkte vidare till min egen sötnos.
Motorväg,ojoj.

Blev ridbanan idag med.
Hoppade litegrann,
 dock vägrade hon lika mkt som hon hoppade, knasbollen.

Kjamar

Jaha, nu har jag börjat......
Hur lång tid kan det ta tro??


Jimmy Jansson- Vi är som gjorda för varann *hmm*

Kommentarer
Postat av: amäända

jag tror jag vet vad du syftar på, eller ja, jag har två alternativ.. men jag tror båda stämmer^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback