Skäms Cecilia, skäms

Det första jag ska skämmas för är att jag inte pluggade till samhällsprovet. Jag sket i pluggandet utan anledning, jag menar det vore ju en sak om jag gjorde ngt vettigt istället, men nej, jag var bara lat. Sen förväntar jag ju mig ett MVG oxå, och kommer bli assur om jag inte får det trots att jag inte förtjänar det.

Det andra jag ska skämmas för är ngt värre. Jag är nog inte riktigt mogen för körkort än. Körde in i en bil idag på väg till stallet. Skulle in i rondellen vid Salatullen och så kom det en bil från vänster som skulle ut på Stockholmsvägen. Pang sa det och å så touchade jag bakdelen. Som tur var vart det inga skador, varken personliga eller materiella. Bilföraren vart inte heller arg, tur..Mamma tog det väldigt coolt, sa bara"Shit". Fast vi körde 55:an hem.....

Sedan borde jag skämmas för att jag inte känner igen min häst i hagen. Men vafan, tre typ lika stora hästar i samma hage, det är inte lätt.

Hände en del trevliga saker idag oxå. "Slöjan" var och pratade i bibblan. Dock hade hon ingen hijab. Jag blev chockad att jag förstod vad hon sa, kan jag så mkt engelska?
Hade körlektion, gick skapligt, eller egentligen gick det jättebra, men jag var allmänt deppad. Blev räddad från deppigheten av ett sms...Emelie i Norge, hon hade fått jobb nu, hoppas hon kommer hem till jul bara, saknar henne ju, min sociala rådgivare och knasgranne :P
Red ut sedan, det gick bra. Prudy är fånig, bryr sig inte alls om tågen som drar förbi i över hundra, men tycker järnvägsundergångar är skitläskiga. Knasboll!! Tänk om man kunde tappa kilon lika lätt som hon, ljuva tanke.....

Åt gamla tacos till middag och pratade med Johanna, min favvokusin?

Kjamar

magkänsla??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback