Se dej själv i spegeln och du ser ett underverk. Miraklet är du, inte spegeln!

Körde in till stan, gick bra idag.
Efter svenskan var jag till bibblan och röstade.
På vad är dock hemligt^^

Efter lunchen kände jag mig ensam och övergiven.
Varken Amanda eller Elin var ju där och kunde göra projektarbetet med mej, *snyft*

Gick och spelade flöjt.
Gick bra de.

Sedan var det religion, intressant,
speciellt våra idèer till julavslutningen :P

Efter skolan ägnade vi typ en halvtimme åt att leta efter Jakob,
han var spårlöst borta.
Hittade honom till slut,
bra för mej, jag fick ju köra :)

Käkade mat och cyklade till stallet.
Det gick bra att rida.
Vi hittade ett omkullfallet träd i skogen,
och galningen i mej vaknade;)
Hoppa, yey!! :D

Imorgon gäller det.....
Mamma tro på mej, det känns bra iaf.

Kjamar

vill städa rummet....


Kommentarer
Postat av: amäända

jag VET att du klarar det nästa gång (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback