Party, party

Körningen gick bra idag.

Mötte ingen...................faan asså :P


Tjejidrott :) Väldigt kul och svettigt!!
Fredagsmornarna blir nog trevliga framöver.

Gjorde inte ett skit på engelskan.
Jävla pucko,
 det är ju inte direkt så att jag slipper göra det bara för att jag skjuter upp det....grrr
.

Käkade klyftpotatis med bearnessås, mumselimums
Slutade tidigare från kemin, yey.
Då sprang Amanda och jag runt på stan och letade present till Hannorna.
Var lite klurigt,
men till slut fann vi på en ganska skaplig ide.
 2 shotglas och 1 jellyglas med smak till varje flicka.

Sedan var det hemfärd, matning av häst och sminkning som gällde.
Hann i tid, fast jag kom typ sist ändå...........:/

Var väldans trevligt på Lamberts bar.
Trevliga flickor, god mat och söta födelsedagsbarn =D
Lekte musiklekar och sjöng vackert :P

Drack goda cider, var lite olagig och köpte ut oxå :P
Sjöng karaoke oxå, askul!!!! XD


Vid 12 drog jag och Amanda ut till Kolarvik och Jens fest.
Där var det mkt folk.
Förnyade gamla bekantskaper och skaffade nya ;) *hihi*

(...) jag ramlar och raglar(...)
Gjorde kullerbyttor, ingen kjol if ,haha XD
Sen badade "vingelvingel" (dvs. jag) oxå.
Det var jätteskönt!!
Fast undekläderna vart blöta
och jag fick sand i byxorna,
menmen,
allt kan inte vara perfekt ju :P

somnade typ vid 3,
trängdes med Fredrik och Amanda,
jag fick täcket iaf, mohaha

Vaknade vid 9 och hjälpte till med städningen, det behövdes!!!

Kom hem vid halv 12, kunde ju traska hem ju :P
Fixade lite och åt pannkakor.

Sen körde jag till Öb och köpte jordgubbshudkräm,
nu kommer jag lukta gott iaf ;)
Övade parkering oxå...........rekommenderas inte när man är bakfull och förbannad :/

Tog det lugnt med hästen idag, det kändes bäst så.
Hon verkade inte ha några invändningar så....
Hon var på pusshumör idag,
ååhhh vad jag älskar dej älskling <3

Käkade middag och godis (vafan??)
Hälsade på Amanda ett tag,
Fredrik var oxå där,
 så vi umgicks lite.
Mysigt :)
Var dock lite pömsiga allihopa, så jag for hem ganska tidigt.
Soooova

 things goes around..........

Kjamar

ingen ångest,
inga funderingar....*puuuh*


ska lyckas ................bara så du vet,
var beredd
jag e envis :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback