Omogen, utan självkaraktär, lat.....

kan jag komma på något mer nedsättande ord om mig själv??
Näää, tror faktiskt inte det...



gjorde typ inget vettigt idag,
jag hade så mkt ledig tid och så mkt jag behövde göra :/

fast nu vet jag vad jag vill ha i julklapp,
kommer dock inte stå på önskelistan^^

var bort till hästen och red iaf.
vi tog det lugnt idag, bara skritt.

kom hem och körde in Jakob till stan.
mötte Nina och åkte med henne till stallet.
såg inte alls ut som jag trodde de skulle göra,
men stallet var mysigt:)

åkte hem med pappa
och käkade
sen var det plugg och msn :/

mamma var inte så glad på mig,
vadå, det gör väl inget att jag inte åt lunch,
de e ju jobbigt,
dessutom e de väl lite hennes fel om jag är omogen,
det är hon som låtiti mig vara det , hmm

Kjamar

nu har vi haft paus,
allt e kanon igen :D

Kommentarer
Postat av: amäända

ohyeaah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback