Noll lokalsinne

Jag har kommit på att jag nog är en trafikfara på mornarna.
Typ sover när jag kör bil..
Aja, det gick ju bra imorse iaf.

Var trött på svenskan,
hade inte piggnat till tillräckligt efteråt för att gå och simma så jag försökte skriva samhällesuppgiften,
det gick ju sådär :/

Tacos :D

Var riktigt aktiva på Pa:n
Fast vi har typ ändrat hela grejen,
det spelar ju iofs inte så stor roll när vi inte gjort ngt än.

Matilda och jag var mobbade på religionen, stackars oss :P
Det var rätt kul ändå ;)

Åkte ut till stallet
Dock är mitt lokalsinne kasst så jag var på väg till Strängnäs.....
Det är väl samma håll som V-ås???

Borde ju ha insett att det inte var ngn bra idé,
men jag e inte smart....
Det var anledningen till att jag och min häst hamnade halvvägs till V-ås då vi skulle utforska skogarna runt  Tillinge,
inte så kul :/
Mamma och pappa var tvugna att vänta på mej,
 så de var inte direkt jätteglada.
Men hästen fick ju motion iaf.
Det blir nog ridbanan imorrn....

Duschade och käkade.
Sedan crackade jag Bonniers trafikskola med Amandas hjälp,
så nu har jag ngt att göra :P

Nej, dags å sova så jag e pigg på yogan imorrn

Kjamar

Grejen är att jag gör allting mkt större än vad det är :/

Kommentarer
Postat av: amäända

hmm, gör det inte för stort bara, dåp blir man bara besviken, ok?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback