Lollos födelsedag!!!

Grattis gumman!!

Sov som en stock inatt.
 Var ju inte direkt glad när jag vaknade,
fan vad jag hatar att gå upp!!!
Varför ska vi alltid vara så aggro på varann??

Tjejidrott första lektionen.
Spelade rugby :D
Dock inget spel med tacklande,
attans,
jag som hade tänkt mosa Amanda :P

Sedan hade jag håla,
men var ganska aktiv ändå, faktiskt.

Hade dejt med Matilda i matsalen sen ^^.
Blev lite stelt för det kom massa läskiga tjejer och störde:P
Gick till torget och kikade i valstugorna,
fick varsin miljöparti-penna.

Kemin var ganska soft,
gjorde det jag skulle och sen satt vi bara och snacka skit.
Tog halv tre bussen hem.
Yey, han hejade :=
Shorts i kylan, och mössa i värmen.
Knasboll!!

Nej, nu ska jag nog ta en powernap.
Vill INTE gå ut i kylan!!

Kjamar

Verkar inte som jag behöver bekymra mej över det iaf.
Det är väl bra eller ngt....???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback